A mi el directe em va agradar bastan, ja que la Care Santos em va respondre una pregunta, i apart que em va agradar la resposta. La pregunta va ser la següent: Quina ha sigut la persona que t'ha ajudat més a l'escriptura?Per mi aquesta pregunta és bastant interessant.
A mi el directe també em va agradar bastant, perquè la Care Santos va respondre una gran part de les preguntes que li vam fer. Jo li vaig preguntar: en que t'inspires en escriure les histories, és a dir, en fets que t'han passat o t'ho imagines? I em va respondre que depen de la historia, però que moltes vegades s'ho imaginava.
A mi el directe em va agradar molt,ja que estava completament segur que les preguntes que li faria ni tan sols se les llegiria, però no va ser així i una de les preguntes que vaig fer me la va respondre. pregunta: Aquest confinament t'esta donant alguna inspiració per fer un nou llibre. Resposta:Doncs bé Adrià la veritat és que si que m'esta donant inspiració i ja estic pensant fer un nou llibre relacionat amb el confinament.
En general va estar bé perquè la Care Santos ens va explicar moltes coses sobre els llibres que hem llegit i ens va aclarir alguns dubtes que teníem. Jo li vaig preguntar si els llibres estaven basats en fets que li havien passat a gent propera.
El directe de la Care Santos em va agradar bastant. Crec que va ser una experiència molt bonica i va estar molt bé, ja que vam apendre coses sobre ella i sobre els llibres que vam llegir. És una persona molt agradable, poder fer-li pregunte i tenir el plaer de que ella ens respongés ho vaig trobar molt bé. Una de les poques coses bones de la quarentena, va ser aquesta, tenir la sort de passar temps amb ella.
Aquest directe va estar molt bé ja que la Care Santos va respondre a preguntes que nosaltres li anavem escrivint pel xat del directe. Va parlar del seu començament com a escriptora i també dels seus llibres, també va parlar sobre el llibre que te pensat a fer, i trobo que comentar-nos-ho va estar molt be.Aquest directe va estar molt bé ja que la Care Santos va respondre a preguntes que nosaltres li anavem escrivint pel xat del directe. Va parlar del seu començament com a escriptora i també dels seus llibres, també va parlar sobre el llibre que te pensat a fer, i trobo que comentar-nos-ho va estar molt be.
Quan vaig entrar al directe de l'Instagram vaig veure gent molt mal parlada i gent que es prenia el directe d'una manera productiva i estaven atents del que deien. Jo vaig fer varies preguntes, però no vaig tenir resposta de cap de les que vaig fer, però igualment vaig prestar atenció amb tot el que deia la Care Santos i crec que va ser un bon directe per apendre coses i fer preguntes.
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaA mi el directe em va agradar bastan, ja que la Care Santos em va respondre una pregunta, i apart que em va agradar la resposta. La pregunta va ser la següent: Quina ha sigut la persona que t'ha ajudat més a l'escriptura?Per mi aquesta pregunta és bastant interessant.
ResponEliminaA mi el directe també em va agradar bastant, perquè la Care Santos va respondre una gran part de les preguntes que li vam fer. Jo li vaig preguntar: en que t'inspires en escriure les histories, és a dir, en fets que t'han passat o t'ho imagines? I em va respondre que depen de la historia, però que moltes vegades s'ho imaginava.
ResponEliminaA mi el directe em va agradar molt,ja que estava completament segur que les preguntes que li faria ni tan sols se les llegiria, però no va ser així i una de les preguntes que vaig fer me la va respondre.
ResponEliminapregunta: Aquest confinament t'esta donant alguna inspiració per fer un nou llibre.
Resposta:Doncs bé Adrià la veritat és que si que m'esta donant inspiració i ja estic pensant fer un nou llibre relacionat amb el confinament.
En general va estar bé perquè la Care Santos ens va explicar moltes coses sobre els llibres que hem llegit i ens va aclarir alguns dubtes que teníem.
ResponEliminaJo li vaig preguntar si els llibres estaven basats en fets que li havien passat a gent propera.
El directe de la Care Santos em va agradar bastant. Crec que va ser una experiència molt bonica i va estar molt bé, ja que vam apendre coses sobre ella i sobre els llibres que vam llegir. És una persona molt agradable, poder fer-li pregunte i tenir el plaer de que ella ens respongés ho vaig trobar molt bé. Una de les poques coses bones de la quarentena, va ser aquesta, tenir la sort de passar temps amb ella.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaAquest directe va estar molt bé ja que la Care Santos va respondre a preguntes que nosaltres li anavem escrivint pel xat del directe. Va parlar del seu començament com a escriptora i també dels seus llibres, també va parlar sobre el llibre que te pensat a fer, i trobo que comentar-nos-ho va estar molt be.Aquest directe va estar molt bé ja que la Care Santos va respondre a preguntes que nosaltres li anavem escrivint pel xat del directe. Va parlar del seu començament com a escriptora i també dels seus llibres, també va parlar sobre el llibre que te pensat a fer, i trobo que comentar-nos-ho va estar molt be.
ResponEliminaQuan vaig entrar al directe de l'Instagram vaig veure gent molt mal parlada i gent que es prenia el directe d'una manera productiva i estaven atents del que deien. Jo vaig fer varies preguntes, però no vaig tenir resposta de cap de les que vaig fer, però igualment vaig prestar atenció amb tot el que deia la Care Santos i crec que va ser un bon directe per apendre coses i fer preguntes.
ResponElimina