EL CONFINAMENT.
En aquesta temps que hem estat confinats a casa he apres moltes coses ni que no ho sembli, una d’aquestes coses és que no m’he sapigut organitzar bé a l’hora de distribuir-me les feines del cole, com l’horari que tenia l’hora de fer esport, ja que el feia al vespre i m’hagues agradat fer-ho abans i no tan tarperquè després sopava tard i m’hen anava a dormir tard.
El que m’ha agradat més d’aquest confinament és el poder tenir més temps lliure per jugar a videojocs amb els amics i passar més temps amb la familia.
Seguiria fent les classes virtuals ja que a mi m’agraden més aquests tipus de clases que les que feiem al cole.
M’agradaria haver aprofitat més el temps i no estar l’ultim dia fent deures fins tard el divendres, m’agradaria fer més esport ja que no m’he organitzat bé el temps i no he popgut fer-ne molt, però
ara que ja es pot sortir estic fent més esport que abans.


