dijous, 30 d’abril del 2020

Personatges del confinament, Gabriela Vila-chã


Ple confinament, quasi tothom tancat a casa seva, uns pocs treballant fora, principalment els polítics i els sanitaris. Hi ha una família nombrosa en concret que viu molt a gust, té una gran casa i gossos. Aquesta família és molt peculiar, i ara us explicaré per què.

La filla major, sempre enganxada als deures i al telèfon, la seva rutina sempre és la mateixa: despertar, fer deures, menjar, fer deures, sopar, estar amb el telèfon, anar a dormir.

El fill menor és al que més li costa acostumar-se al confinament. És un nen hiperactiu, sempre amb ganes de jugar, sortir a trobar-se amb els seus amics. Sempre demana per sortir al balcó, jugar a les golfes...

El pare, teletreballa, per està sempre tan ocupat que no fa cas a la seva família. Al igual que la seva filla, sempre està davant de l'ordinador i del telèfon, tot per treball.

La mare és una sanitària, i per tant ha d'anar a ajudar a l'hospital. Quasi mai és a casa, i sempre està esgotada, no té ni un minut per respirar, pràcticament.

Els avis es cuiden moltíssim, sempre eviten no sortir al carrer i netejen la casa.

El tiet sempre està fent esport, aprofita que té el jardí de la casa per a poder fer esport i exercici.

La tieta no treballa i està sempre a l'Instagram, tafanejant les coses que penjen les seves amigues, les quals ja tenen totes un o dos fills i ella és la única sense. Potser podria dir-li al seu marit per trucar a la cigonya.

Els gossos... ai, pobrets, estan tan esgotats d'haver de sortir fins a quatre vegades amb l'excusa d'anar a passejar que estan fent un confinament voluntari a les seves casetes, només surten per anar a menjar i beure aigua.

Des de la primera setmana ha estat així, i fins i tot després del confinament, poc canviarà en aquesta família.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada