Estimats alumnes, benvinguts al blog del confinament! Crec que aquests dies que ens trobem tots desats per força ens pot anar bé de publicar tot allò que anem escrivint o produint en aquest blog.
Com que penso que el que ens cal a partir d'ara i fins que acabi el curs és expressar-nos molt i treballar la llengua també des d'aquesta vessant pràctica, doncs podrem penjar aquí els nostres textos i videos així els podrem compartir i comentar entre tots.
Jo prendré com a referència la qualitat i la quantitat dels vostres escrits per poder-vos avaluar de llengua catalana. Si ens hi posem, farem un bloc molt bonic que ens servirà de record d'aquesta experiència única que ens ha tocat de viure.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada