dimecres, 6 de maig del 2020

Benvinguts!

Estimats alumnes, benvinguts al blog del confinament! Crec que aquests dies que ens trobem tots desats per força ens pot anar bé de publicar tot allò que anem escrivint o produint en aquest blog.

Com que penso que el que ens cal a partir d'ara i fins que acabi el curs és expressar-nos molt i treballar la llengua també des d'aquesta vessant pràctica, doncs podrem penjar aquí els nostres textos i videos així els podrem compartir i comentar entre tots.

Jo prendré com a referència la qualitat i la quantitat dels vostres escrits per poder-vos avaluar de llengua catalana. Si ens hi posem, farem un bloc molt bonic que ens servirà de record d'aquesta experiència única que ens ha tocat de viure.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada