dimarts, 2 de juny del 2020

EL POSITIU DEL CONFINAMENT - Clàudia





EL POSITIU DEL CONFINAMENT


La situació que hem viscut els darrers dos mesos i escatx, ha estat molt estranya, ja que ens hem passat quasi la meitat de curs tancats a casa sense poder sortir i sense poder veure als nostres familiars i amics.

Aquesta situació, també ens ha servit per moltes coses, a mi, per exemple no m'ha agradat gens estar tancats a casa i fer tota la feina des de casa, he trobat a faltar la rutina de anar cada dia a classe i trobar-me amb els meus amics. He après a gestionar el meu temps, a crear una rutina, a planificar-me deixant temps pels deures però també per l'exercici, el valor i la importància de la salut i de la família.

El que més m'ha agradat ha sigut que he pogut passar més temps amb la família, cosa que abans no feia tant. M'ha servit per adonar-me de lo important que és tenir gent al teu costat que sempre està.

A partir d'ara, jo crec que la situació no canviarà molt, potser sortirem més al carrer, quedarem amb els amics, farem més coses... però no crec que es millori tot i que torni a la normalitat. He creat rutines que continuaré tenint quan aquesta situació passi, per exemple, sortir cada dia a caminar 1 hora i a passejar al gos al vespre. Hem descobert rutes a prop de casa que desconeixia.

M'hagues encantat fer més exercici i fer més coses a l'aire lliure, però havíem de seguir les directrius que es donaven, a més, teníem moltes coses a fer.

Segurament podria haver portat aquesta situació millor, i en sóc conscient, però de tot s’aprèn i m'he sorprès a mi mateixa amb la capacitat d'adaptació que he mostrat en aquesta situació.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada