TIPUS DE PERSONATGES DEL CONFINAMENT
Els nostres hàbits han canviat des que ens van confinar per culpa d’un virus anomenat COVID-19.Diuen que aquest va ser creat accidentalment, però no hi entraré en detall. Durant aquesta quarantena, hi ha hagut persones que han canviat la manera de ser, també han canviat tota la dinàmica que tenien quan es despertaven.... Ara posaré uns exemples:
En Rodolf era una persona alegre, treballadora, matinadora...Però ara s’ha convertit en una persona rebel, ja que està tot el dia enganxat a la play, perquè des de casa no pot treballar, i com que no deixen sortir la gent al carrer, doncs passa això.La seva dona està cansada d’ell, ja que abans del confinament s'aixecava a les set del matí i li preparava l'esmorzar. En canvi,ara s’aixeca a les deu i tal com s’aixeca es posa a jugar a la play.També s’ha tornat agressiu, perquè com que no pot anar a donar un tomb pel carrer, no es pot calmar, i llavors ho paga cridant a tothom.
En Bean és el típic personatge amb uns músculs forts,bíceps forts, i això perquè va al gimnàs però ara amb això del confinament no pot anar-hi. Ha convençut a la seva xicota a fer esport 5 cops al dia.Fent 300 flexions,200 abdominals,1000 salts a corda....I cada vegada quan acaben de fer esport, graven una història per l’insta, dient que ja han acabat de fer esport, i que després en tornarien a fer.Mentre els seus amics li diuen que també fan esport però en realitat estan jugant a la play.I així tots els dies de la quarentena.
En Tomi és el típic noi de 15 anys, que passa de fer els deures que li posen durant la quarantena, i es passa tot el sant dia fent directes i penjant històries a Instagram.I llavors quan és l’hora de presentar tots els deures als professors, comença a enviar missatges a la gent perquè li passin tota la feina, que no ha tingut temps...Però els companys passen d’ell per aprofitat o li diuen que si hagués fet la feina abans això ara no li passaria.I al final no ho pot entregar a temps i enganya els professors dient-los que no tenia connexió i que no ho podia haver enviat.
L’ Emília, es la típica noia que al principi de setmana diu que farà tots els deures els primers dies, i després és l‘ última en fer-los perquè es passa matí i tarda mirant sèries a netflix, com: La casa de papel, vis a vis, jugando con fuego...I després penja històries a Instagram recomanant sèries i que li recomanin sèries.
Aquests són els tipus de persona que hi ha a la quarantena
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada