Ens ha donat moltes pistes sobre la seva vocació literària i ens ha parlat de com la seva literatura neix a partir de les preguntes difícils de la vida.
Quan li hem demanat com li va néixer el cuquet de la literatura, ens ha dit que des de molt petita que escriu i que recomana a tothom que vulgui esciure que es compri una llibreta i que hi escrigui una mica, encara que sigui poc, cada dia.
Les lectures que li van influir molt de joveneta van ser les de terror, i ens ha recomanat dues històries: La pota de mico, de WW Jackobs, que podeu llegir a continuació, en aquest enllaç, i els llibres de Stephen King, que alguns ja esteu llegint a l'hora de la lectura.
Podeu deixar els vostres comentaris de l'experiència.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada