dijous, 30 d’abril del 2020

ELS PERSONATGES DEL CONFINAMENT, Oriol Huerta


ELS PERSONATGES DEL CONFINAMENT



En aquesta cuarentena està sortint com són les persones pel seu caràcter al no puguer sortir de casa i quina força de voluntat tenen per això avui us presesntaré els diferents personatges que hi ha durant el confinament.

-El que es creu atleta nat: aquesta és la típica persona que no ha fet gens d'esport en la seva vido, però per alguna raó, durant aquest confinament li ha agafat per fer esport tot el dia, i al no haver fet mai res doncs al segon dia li agafen unes agulletes esgarrifoses i després d'haver fet esport durant un dia ho deix perquè ja se n'ha cansat.

-El gandul: la persona que s'adorm per a totes parts de la casa i quan no dorm es mou d'una banda a l'altre delirant sobre l'avorrit que està i no deix de molestar als altres perquè no sap què fer.

-L'esportista: aquest tipus de persona és la que sempre ha estat fent esport moderadement i ara està aprofitant l'ocasió per millorar les seves tècniques personals i millorar en l'àmbit d'esport que es dedica.

-El masterchef: aquesta clase de persona és la que no ha cuinat mai, però ara que no té res a fer s'hi ha ficat per primer cop i fa uns plats de 10, encara que ningú sap com ho fa.

-El maniàtic: el maniàtic, és la clase de persona que ha d'anar a comprar tapat inclòs amb bosses de plàstic per tot el cos, perquè es pensa que per allà on trepitja és una trampa mortal i quan arriba a casa fa un munt d''accions extranyes per les seves manies.

-El que teletreballa: aquesta és la típica persona que com no sap què fer, es pasa tot el dia fent la feina, perquè, així no s'avorreix.

-L'instagramer: la persona que s'avorreix i penja fotos i enquestes a cada moment perquè almenys algú li digui que pari ja, que cansa.

-El que's pasa tot el dia mirant sèries: aquest és el tipus de persona que es queda o al llit o al sofà tot el dia mirant sèries i al cap del mésja s'ha vist tot el que hi ha.

-El gamer: la clase de persona que es pasa tot el dia jugant a videojocs i que ni s'he n'adona de que pasa el temps.

1 comentari:

  1. Al no poder sortir de casa i estar tancadets a casa ha fet que ens mostrem com realment sóm:

    •El viciat: Aquest ja de per si es quedava a casa i no sortia gaire així que la cuarentena tampoc els a afectat gaire. Aquest es passa tot el dia jugant a videojocs i jugant amb el mòbil

    •El fitness:Aquest es queixa de que no pot anar al gimnas i que a casa no te suficient espai o materials. Està tot el dia fent exercici

    •El dormilega:Aquest li encanta la cuarentena per despertar-se a les 4 de la tarde, menjar i tornar-se'n a dormir com si res

    ResponElimina