dijous, 30 d’abril del 2020
ELS PERSONATGES DEL CONFINAMENT Aleix Segú
Ara que estem vivint temps difícils, i ens hem de quedar a casa, podem fer milions de coses. Com diuen, per gustos colors, així que tothom es lliure de fer el que vulgui. Per això, aquests són els personatges del confinament.
-Per començar, tenim el feliç de la vida. No li agrada l’escola, i té unes vacances anticipades. Es pot quedar tot el dia jugant a videojocs, i serà el millor any de la seva vida.
-Després tenim el depressiu. Aquest és el contrari de l’anterior. S'avorreix massa d’estar tancat a casa, fins al punt, que li agafa una depressió de no poder veure als seus amics, i de fer tants deures cada setmana.
-Seguidament, ve l’estudiant de batxillerat. El típic que es passa tot el dia estudiant perquè al juny tindrà les proves de selectivitat, i el confinament li ha vingut molt malament.
-El típic que mai sortia de casa, i que el confinament li dóna igual, ja que fa la mateixa rutina de cada dia.
-La família amb tres nens petits, que estan tancats en un pis sense balcó. Aquests jo crec que són els que tenen més mala sort. Els pares estaran fins als pebrots d’aguantar cada dia als fills, que no es paren de moure. Per sort, ara que ja deixen sortir al carrer, ho tindran més fàcil.
-La família que té un jardí molt gran. Aquests són el contrari de l’anterior, ja que estar tancat a casa no suposa cap problema, ja que poden sortir a l’exterior quan vulguin. A més no els cal sortir al carrer, ja que s’han passat tot el confinament jugant al jardí
-També hi ha el que té videotrucades tot el dia. Sigui per treball o per veure a amics. Crec que si vius amb aquesta persona, no el podràs veure ni per dinar.
-El que teletreballa. Que en podem dir d’aquest. Fa la seva feina, però des de casa, el qual, en la meva opinió és una mica complicat.
-El que va a treballar igualment. Aquest, ha d’anar amb mascareta i guants a treballar, a més pot ser que algú t’enganxi el virus i llavors ja no pots anar a treballar més.
-El típic esportista, que fa tot per no engreixar ni un kg. Es fa maratons de 2.000 voltes a la casa cada dia, i no pot deixar de fer abdominals...
-I per últim el que no sap que més fer. Aquest, ja ho ha fet tot, cuinar totes les receptes de master chef, ha jugat a tots els jocs que hi han al mercat, s’ha vist totes les pel·lícules i series.... S’avorreix tant, que fins i tot ha fet paracaigudisme des de casa. Si estem més temps confinats, no sé què més podrà fer
I aquests serien alguns tipus de personatges del confinament. N’hi ha moltíssims més, però per ara, ja n’he explicat bastants.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada