Amb tot això del
Coronavirus han sorgit altres cares de les persones, avui amb aquest
text us ensenyaré els tipus de persones en el temps de confinament:
· L’Instagramer:
Tot el dia està penjant histories de tot el que fa, envia missatges
a tots els seus amics per veure que fan en aquests dies, també fan
directes sobreactuats fen coses que es poden fer cada dia com si
fossin coses impressionants i difícils de fer.
· El formal:
Es queda en casa i compleix les regles necessàries, fa tota la feina
que li manen, sempre diu que vol sortir de casa, i quan té una
oportunitat surt al carrer, però sempre dintre el permès.
· El previsor:
La típica persona que segueix al peu de la lletra la dita de «millor
prevenir que curar», sempre que surt al carrer porta un fotimer de
prevencions per no contagiar-se, sembla que hagi de tractar amb coses
radioactives.
· El gamer:
no surt de casa, o bé mirant la televisió però gairebé tot el dia
juga a videojocs, fa tota la feina l’últim dia a corre cuita per
acabar-la ràpid i jugar una mica més.
· El
desaparegut: també anomenat el Fantasma, es aquell que no se’n
sap res d’ell, des de que va començar el confinament
· L’informat:
S’ha passat tots el dies al cas de les noticies tant sigui per les
xarxes, radio, televisió, i després ho posa en comú amb els altres.
·
El Policia: Es l’informat però a un pas mes, es dir,
el sap totes les normes i des de la finestra increpa i grava amb el
mòbil tot el que li sembla sospitós.
·
El Superman:
Això no va amb mi, vaaa no ni ha per tant, jo no miro res i
no hem passa res, son uns exagerats.... aquestes son algunes de les
frases que utilitza el Superman es el que no pren cap mesura de
prevenció i no respecte res.
·
El Sobrepassat:
Es algú que tot el que passa el supera, no surt de casa fins que no
te res per menjar, tot el que entre passa per un temps de confinament
en alguna altre habitació i després un procés de desinfecció.
·
El Feliç:
ho intenta fer-ho tot però no ho aconsegueix mai, es posa el guants
però no la mascareta, ho quan veu algú li pegunta com ho porta però
l’agafa pel braç.
· L’Esportista:
Des de que es va confinar només busca com fer esport, aixecant
garrafes, fent series molt rares capaç de córrer durant 1 hora per
casa amb un circuit de 15 m: (cuina, passadís, menjador i habitació).
· Nou
esportista: amb el confinament ha estat mirant les xarxes
ha vist tots els esportistes motivats per casa i s’hi ha apuntat,
ara aixeca garrafes corre al voltat de la taula... a veure que li
passa quan pugui surti.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada