dijous, 30 d’abril del 2020

Personatges confinament, Pau Güell



Amb tot això del Coronavirus han sorgit altres cares de les persones, avui amb aquest text us ensenyaré els tipus de persones en el temps de confinament:

· L’Instagramer: Tot el dia està penjant histories de tot el que fa, envia missatges a tots els seus amics per veure que fan en aquests dies, també fan directes sobreactuats fen coses que es poden fer cada dia com si fossin coses impressionants i difícils de fer.

· El formal: Es queda en casa i compleix les regles necessàries, fa tota la feina que li manen, sempre diu que vol sortir de casa, i quan té una oportunitat surt al carrer, però sempre dintre el permès.

· El previsor: La típica persona que segueix al peu de la lletra la dita de «millor prevenir que curar», sempre que surt al carrer porta un fotimer de prevencions per no contagiar-se, sembla que hagi de tractar amb coses radioactives.

· El gamer: no surt de casa, o bé mirant la televisió però gairebé tot el dia juga a videojocs, fa tota la feina l’últim dia a corre cuita per acabar-la ràpid i jugar una mica més.

· El desaparegut: també anomenat el Fantasma, es aquell que no se’n sap res d’ell, des de que va començar el confinament

· L’informat: S’ha passat tots el dies al cas de les noticies tant sigui per les xarxes, radio, televisió, i després ho posa en comú amb els altres.

· El Policia: Es l’informat però a un pas mes, es dir, el sap totes les normes i des de la finestra increpa i grava amb el mòbil tot el que li sembla sospitós.

· El Superman: Això no va amb mi, vaaa no ni ha per tant, jo no miro res i no hem passa res, son uns exagerats.... aquestes son algunes de les frases que utilitza el Superman es el que no pren cap mesura de prevenció i no respecte res.

· El Sobrepassat: Es algú que tot el que passa el supera, no surt de casa fins que no te res per menjar, tot el que entre passa per un temps de confinament en alguna altre habitació i després un procés de desinfecció.

· El Feliç: ho intenta fer-ho tot però no ho aconsegueix mai, es posa el guants però no la mascareta, ho quan veu algú li pegunta com ho porta però l’agafa pel braç.

· L’Esportista: Des de que es va confinar només busca com fer esport, aixecant garrafes, fent series molt rares capaç de córrer durant 1 hora per casa amb un circuit de 15 m: (cuina, passadís, menjador i habitació).

· Nou esportista: amb el confinament ha estat mirant les xarxes ha vist tots els esportistes motivats per casa i s’hi ha apuntat, ara aixeca garrafes corre al voltat de la taula... a veure que li passa quan pugui surti.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada