dimecres, 29 d’abril del 2020

PERSONATGES DEL CONFINAMENT, per Àneu




Tots sabem per la situació que el país i tot el món s’està passant. Tot això del virus, el confinament...
Hi ha molts tipus de persones, pensaments, de tot.

Tipus de persones que ens podem trobar durant el confinament:

El maniàtic, el que sempre ho ha de tenir tot al seu lloc, que cada dos per tres es neteja les mans, que nomes per sortir al jardí es posa com si anés a la guerra, en fi.

El passota, el que des del primer dia li va bufar tot una mica, surt quan vol, fa el que vol, no pren mesures ni res, si per ell fos estaria sempre al carrer. Ni feina ni re.

El de dubtes, el que sempre esta mirant TV3 sempre te preguntes que vol una resposta, i si això, i si allò, sempre te alguna pregunta al cap perquè li responguin, ja siguin metges o la veïna del cinquè segona.

El normalet, el que des del primer dia ha fet el que tocava, quedar-se a casa, prendre mesures, sortir per lo necessari i poc mes, no anar a veure els avis.. Fa la feia quan toca.. tot correcte.

El de les sèries, el que ja s’ha vist 10 cops la Casa de papel, el que totes les pelis del netflix segurament ja estan vistes i mes que vistes, per que hi farem.

El dormilega, el que s’aixeca a les dues del migdia, ja que se’n va a dormir a les 10 del matí i després va amb son tot el dia.

L’avorrit, el que encara que tingui mil coses a fer, sempre dirà que esta avorrit que no te res a fer, s’estira al sofà i apa, avorrir-se.

L’obsessionat, el que fa la feina amb pressa, que tot ho ha de tenir controlat. Aquest si que quan va a comprar e posa com si caiguessin bombes del cel

El desfasat, el que nomes de pensar en que segurament a l’estiu poca cosa, se li envà el cap, es posa histèric, i nomes fa que pensar en l’estiu, l’estiu i mes estiu, sabent que no gaire podrà fer, intenta pensar en que farà coses guais però sap que no.

 I el de d’últim dia, el que durant la setmana no fa brot ni en feina ni en re hi ha l’últim moment del divendres a la nit, es posa a fer tota la feina de la setmana, a demana sis plau que li passin els deures perquè o arriba.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada