Aquest temps que hem estat a casa
per culpa del COVID-19, hi ha hagut com diversos tipus de persones. Hi ha gent
que aquest a sigut el seu somni, quedar-se a casa, no anar al col·legi, no fer
tantes classes, no fer exàmens... Però, en canvi, hi ha altre gent que ho està
passant bastant malament perquè troba a faltar el deu dia a dia, els amics,
sortir al carrer...
Aquests serien els dos grans
grups de persones, però desprès, hi ha encara més tipus de persones en funció
de com estan portant aquesta situació. Per exemple:
En primer lloc tenim a la persona
que es passa tot el dia amb màquines. Em sembla molt bé que no puguem sortir de
casa i no hi hagi tantes coses a fer, però home, passar-se tot el dia enganxat
a màquines jugant doncs no ho se...
En segon lloc tenim al golafre,
aquestes persones em posen dels nervis, perquè es passen tots els dies menjant
porqueries, ja siguin llaminadures, pastissets, pastes o el que sigui que
sempre quan s’ho acaben els hi agafa mal de panxa. Jo no ho entenc, si saben
que els hi farà mal la panxa perquè menjant tantes porqueries?!
En el tercer lloc hi hauria el
membre de la família que està obsessionat en que sap perfectament que no té el
COVID-19 però ell segueix pensant que es morirà i li donarà un atac de cor.
Per últim, no ens podem oblidar de
la persona que es pensa que estem de vacances i que no hem de fer res, també
pensa que és una injustícia fer deures si no anem a classe, però seguim en dies
de curs!
Doncs aquests són alguns tipus de
persones durant el confinament. La veritat és que jo m’identifico una mica amb
tots...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada