La quarantena, a causa del COVID-19, ens afecta a tots de manera diferent. Vull dir, no hi ha una forma incorrecta de tractar la quarantena, sempre que estiguis confinat i et quedis a casa. Per a algunes persones, aquest és el seu somni total, de quedar-se a casa i cancel·lar tots els plans i no anar a treballar. Uns altres s'estan tornant bojos d'ansietat i revisant obsessivament les notícies. Alguns petits somien en tornar a jugar fora com a persones normals. Hi ha molts rols per ser una persona en quarantena.
En primer lloc tenim a la típica mare obsessiva que no deixarà de netejar per tal d’aconseguir acabar amb els virus, aquesta és molt coneguda pels joves i pares. Està tot el dia pendent de tot, i que quan arriba el pare de comprar, està boja anant darrere d’ell per tal de que no quedi ni rastre. Amb el menjar ja ni parlar-ne, ho treu tot de les bosses i ho classifica per colors i sabors, a causa de l'avorriment.
En segon lloc hi trobem el golós, el/la qual ens representa a la majoria de nosaltres. No parem de menjar com si no hi hagués un demà, i encara que tinguem temps a preparar-nos un bon i saludable menjar preferim agafar la bossa de brioixeria i llaminadures que trobem a l’armari de la cuina. I també tenim la nostra millor amiga, la nevera, que des del primer dia obrim cada dos per tres.
En tercer lloc hi ha el/la que està aficionat a la gimnàstica, més conegut com la persona «fitness». Aquest és el que tot el dia fa esport obsessivament en espais de tres metres quadrats, ells no tenen límits. N’hi ha de totes les modalitats, des de la natació, fins a l’escalada.
En quart lloc tenim el familiar que està segur que té el COVID-19, però no presenta cap símptoma. Està tan preocupat que no para de trucar al 112, pensant que està molt greu i que morirà en poc temps.
En cinquena posició tenim al de la mascota, el qual treu el gos tres vegades al matí, tres vegades a la tarda, tres al vespres, i tres a la nit. Fins que arriba al punt que el gos s’amaga sota el llit atterit.
Finalment, però no menys important, tenim «l’instagramer» que no para de petar amb les seves experiències a casa. És el típic que penja més de 20 històries explicant la seva vida i fent fotos a tot el que menja i el que fa. Arriba a produir mínim 4 directes a diari, fins al punt que arriba a cansar.
En un passat tot això no ens ho arribàvem a pensar, avui en dia, tenim uns prototipus exagerats de les persones .
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada