divendres, 5 de juny del 2020

APRENENTATGES DURANT EL CONFINAMENT-Laura Garcia


ELS MEUS APRENENTATGES DURANT EL CONFINAMENT


Durant aquesta estància a casa a causa del COVID-19 a tots ens ha ajudat a aprendre moltes coses i a donar-nos compte de que podem fer més del que creiem en certes circumstàncies.

Per començar, una de les coses que he après del confinament és a tenir una vida més ordenada, és a dir que jo mateixa em puc posar els meus horaris i tot el que crec convenient que em pot anar bé per realitzar totes les tasques que hem hagut d’anar fent. També, m’ha ensenyat que tot i estar a casa podem treballar igual o més com si estiguéssim a l’escola. Crec que he treballat força bé ja que m’he organitzat bastant i «si es vol es pot!».

Personalment, m’ha agradat molt estar a casa i fer les feines a casa ja que trobo que se m’ha fet més còmode i he pogut treballar al meu ritme i bé. També m’ha agradat poder estar més temps amb la família i gaudir uns dies junts.

Ara ja estem a la recta final i el curs ja s’està acabant. Només falta uns dies més i ja haurem acabat la tapa del tercer any a la ESO. A partir d’ara només queda fer un últim esforç i ja podrem gaudir de l’estiu. Durant l’estiu tinc previst llegir llibres ja que és important que mai perdem el fil d'aprendre.

Una de les coses que més haurien agradat fer és poder quedar amb els meus amics i veure’ls ja que a l’escola cada dia ho feia i de cop ho vaig deixar de fer. Tot i així, fèiem vídeo conferències i almenys podíem no perdre el contacte. També, m’hauria agradat poder passar temps amb els meus avis i cosins en persona, tot i que no he pogut a causa de les normes de seguretat.


joemquedoacasa | Escola Santa Cecília - ZER Cerdanya


Laura Garcia Inglès


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada