divendres, 5 de juny del 2020



ELS MEUS APRENENTATGES DEL CONFINAMENT

Google Meet gratis para empresas, organizaciones e instituciones ...


El coronavirus ens està donant varietat de lliçons que és possible que es quedin amb nosaltres per sempre, ja que, ens ho creiem o no, aquesta pandèmia canviarà el món que coneixíem fins ara. Penso que respecte la sanitat, les tecnologies i la ciència, faran part d’aquest canvi, ja que suposo seran les que més progressaran en un futur no molt llunyà. 


Dins dels canvis, n’hi ha hagut que m’han agradat però no estic segura que els deixi en la llista d'essencials, sinó que els posaria com noves aficions. Una d’elles és despertarem i fer-me un bon esmorzar al jardí, ja que crec que és una petita motivació abans començar amb la feina del cole, i poder despertar-te amb els sons dels ocells, el vent, .... Una altra cosa vaig descobrir, és fer una petita estona d’esport i prendre el sol, ja que penso que és un sistema bastant eficaç per descuidar-te del que està passant fora. També passar alguna estona amb la família. I com no, no ha faltat pas que fes alguns dels meus hobbies i veure un grapat de sèries noves. 

 
Entenc que quan finalment s’acabi tot això, el temps serà més limitat i no tindre tant de temps i hauré de reduir les anterior activitats, menys en el tema de l’esmorzar, ja que he vist que m’ha agradat molt.


M’hauria agradat molt anar de viatge, ja que per culpa d’això he hagut de cancel·lar-ne dos. Tant de bo que en un futur puguem tornar a fer aquells plans que teníem. Respecte a les activitats quotidianes el que trobo més a faltar és anar de compres, sortir amb els amics i anar a la platja sense cap mena de precaucions.


Maria Cañadilla




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada