ELS MEUS APRENENTATGES DEL CONFINAMENT

El
coronavirus ens està donant
varietat de
lliçons que és possible que es quedin amb nosaltres per sempre, ja
que,
ens
ho creiem o no,
aquesta pandèmia canviarà el món que coneixíem fins ara. Penso
que respecte la sanitat, les tecnologies i la ciència, faran part d’aquest canvi, ja que suposo seran les que més progressaran
en un futur no molt llunyà.
Dins
dels canvis, n’hi ha hagut que m’han agradat però no estic
segura que els deixi en la llista d'essencials, sinó que els
posaria com noves aficions. Una
d’elles és despertarem i fer-me un bon esmorzar al jardí, ja que
crec que és una petita motivació abans començar amb la feina del
cole, i poder despertar-te amb els sons dels ocells, el vent, ....
Una
altra cosa vaig descobrir, és fer
una petita estona d’esport i prendre el sol, ja que penso que és
un sistema bastant eficaç per descuidar-te del que està passant
fora. També
passar alguna estona amb la família. I
com no, no ha faltat pas que fes alguns dels meus hobbies
i veure un grapat de sèries noves.
Entenc
que quan finalment s’acabi tot això, el temps serà més limitat i
no tindre tant de temps i hauré de reduir les anterior activitats,
menys en el tema de l’esmorzar, ja que he vist que m’ha agradat
molt.
M’hauria agradat molt anar de viatge, ja que per culpa d’això he hagut
de cancel·lar-ne dos. Tant de bo que en un futur puguem
tornar a fer aquells plans que teníem.
Respecte a les activitats quotidianes el que trobo més a faltar és
anar de compres, sortir amb els amics i
anar a la platja sense
cap mena de precaucions.
Maria Cañadilla
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada