dijous, 30 d’abril del 2020

ELS PERSONATGES DEL CONFINAMENT, Laura Garcia


D’alguna manera el confinament a causa del COVID-19 ens està afectant a tots en algun aspecte. Amb això em refereixo a que moltes persones estàn tenint temps per treure fruit al seu temps lliure d’una manera original o divertida.
En un principi tots ens pensàvem que això del confinament seria divertit perquè no aniríem a l’escola i podríem quedar amb els amics. Malauradament, estàvem equivocats. Durant aquesta estància a casa ens hem pogut adonar de les diferents reaccions que han tingut algunes persones.

En primer lloc tenim a la mare obsessionada en tenir la casa neta i que quan veu una gota de pols ja està cridant als fills que només fan que embrutar. Qui ho diria! Com si hagués de venir algú a casa!

En segon lloc tenim a la típica persona que passa el temps fent esport i que quan s’acabi el confinament lluirà la roba amb bona figura. Crec que és una molt bona opció ja que estar saludable és molt important i no ens podem estar asseguts al sofà tot el dia!

En tercer lloc tenim al que es passa tot el dia fent classes virtuals i deures i si ja els ha acabat fa els de la setmana vinent. Això si, quan acaba el dia es queixa de que ha acabat esgotat i que a causa d'això vol que li facin massatges. Quina patxoca!

En quart lloc, no ens podem oblidar del que no fa res de deures ja que pensa que és una injustícia haver de fer-los sense assistir a una classe a l’escola. Sens dubte és el que té més temps lliure tot i que desprès quan tornem a l’escola ja no sabrà ni sumar!

En cinquè lloc tenim el que es passa tot el dia al Netflix. Ja s’ha mirat vint pel·lícules i s’ha acabat quatre series. Es clar, quan s’acaba el dia, té un mal de cap terrible i que ni amb Ibuprofens ho cura!

Per últim tenim el golafre! El que es passa tot el dia menjant. Si fos menjar sa rai, però només menja llaminadures, brioix amb xocolata, pastissets,... Desprès, té mal de pantxa i els pares aprofiten per castigar-lo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada