Aiiiii, el confinament... una cosa que ens te a tots avorrits, o no, ara ho
descobrirem.
Perquè avui parlarem dels personatges en el confinament.
Primer de tot, us parlaré del dormilega. Aquest es un personatge molt
característic de totes aquelles activitats que comporten estar-se a casa. Ell només
fa que dormir, aprofita per exemple, el confinament, per dormir el doble d’hores.
Quan es desperta acostuma a estar de molt mal humor i assegura que ha dormit
molt poc.
Aquest és un personatge molt graciós, no sé quin nom li puc posar però és aquell
que diu: Durant aquest confinament faré de tot, avançaré treballs de la
Universitat, perdré 10 quilos, endreçaré l’habitació. I sabeu què, no acaba fent res
del que s’ha proposat.
Ara us parlaré del “Netflixer”. Aquest, és el que no es mou del sofà, el que si tu li
preguntes com es diu aquell noi baixet amb ulleres que surt en una sèrie, te’l diu
al complet, et diu qui és, les seves relacions, la seva primera aparició a la sèrie, el
minut i per si no fos prou el rol que desenvolupa en cada capítol.
Ara ve el meu preferit, el “peliculeru”, com us podeu imaginar,aquest es munta
unes històries flipants amb tot aquest tema de la quarantena que tu al·lucines. És
el típic que ho associa tot amb els aliens i amb organitzacions secretes. També és
el que crea cadenes al whatsapp explicant com el govern manipula totes les
informacions que enviem, rebem etc.
Un de molt típic també és el que acaba tots els deures el primer dia i després,
quan veu que tu vas apurat , a última hora ve i es mofa de tu.
Amb això acabo, amics i amigues, espero que us hagi agradat!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada