Jo
crec que cadascú es únic i te la seva manera de passar-la en
aquests temps que corren. Però si alguna cosa es ben clara, podríem
establir uns grups classificatoris segons les maneres i hàbits que
tenen en comú
El
vago: el típic o típica que no fa res en tot el dia. Tant sols
s'aixeca del llit, si no fos per menjar i o anar al bany. Ja tenien
el costum abans de tot imagineu-vos ara, la veritat esque la situació
els afavoreix molt. estan en la seva salsa, tal i com ells volen.
L'esportista:
el típic que es proposa a fer esport per quan acabi això poder
aprofitar-ho. Es un bon costum aprofitar aquests dies per posar-se en
forma.
El
vago, "esportista": el que quan començava tot això va
prometre que es posaria tot fort i musculat. Però en veritat no fa
res i es passa tot el dia fent el vago i per 5 min de esport que fa
ja es pensa que està fort.
El
golafre: el que se està tot el dia anant a la nevera a buscar menjar
perque només te gana. També quan no te gana també hi va a fer una
ulladeta per veure que pot menjar per passar l'avorriment de una
manera més entretinguda.
L'eficient:
el que fa tot el dia coses productives i aprofitant el temps al màxim
per fer coses. Com ara: especialitzar-se, fer puzles, cuinar,
aprendre coses noves...
Aquests
son algun dels molts prototips de gent per passar la quarantena. La
veritat esque em sento identificat una mica en tots, també es comú
canviar constant ment, pensament, coses normals en tants dies i dies
tancat a casa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada