dijous, 30 d’abril del 2020

Personatges del Confinament- Daniel López


Jo crec que cadascú es únic i te la seva manera de passar-la en aquests temps que corren. Però si alguna cosa es ben clara, podríem establir uns grups classificatoris segons les maneres i hàbits que tenen en comú

El vago: el típic o típica que no fa res en tot el dia. Tant sols s'aixeca del llit, si no fos per menjar i o anar al bany. Ja tenien el costum abans de tot imagineu-vos ara, la veritat esque la situació els afavoreix molt. estan en la seva salsa, tal i com ells volen.

L'esportista: el típic que es proposa a fer esport per quan acabi això poder aprofitar-ho. Es un bon costum aprofitar aquests dies per posar-se en forma.

El vago, "esportista": el que quan començava tot això va prometre que es posaria tot fort i musculat. Però en veritat no fa res i es passa tot el dia fent el vago i per 5 min de esport que fa ja es pensa que està fort.

El golafre: el que se està tot el dia anant a la nevera a buscar menjar perque només te gana. També quan no te gana també hi va a fer una ulladeta per veure que pot menjar per passar l'avorriment de una manera més entretinguda.

L'eficient: el que fa tot el dia coses productives i aprofitant el temps al màxim per fer coses. Com ara: especialitzar-se, fer puzles, cuinar, aprendre coses noves...


Aquests son algun dels molts prototips de gent per passar la quarantena. La veritat esque em sento identificat una mica en tots, també es comú canviar constant ment, pensament, coses normals en tants dies i dies tancat a casa.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada