UNA
REALITAT, DIFERENTS FORMES D’ENFORNTAR-LA
Mateix
lloc, mateixes persones, mateixa situació. Tot segueix igual que
ahir, i abans d’ahir… Desitjaria que tot això canviés. Pensava
que mai ho diria, però vull tornar al dies de cada dia. Aixecar-me
cada matí amb la finalitat d’aprendre alguna cosa més cada dia.
De veure a les persones que més estimo al meu voltant. Però ha
canviat tot d’un dia per l’altre.
Tot
i així, a casa no s’està tan malament. Som 5 germans, i
aquí per molts dies que seguim a casa, no t’avorreixes. Som tots
molt diferents. No sé si la paraula diferent seria la correcta. Més
ben dit peculiars.
Primer
de tot, està la germana gran. Es passa el dia fent esport per sortir
d’aquí amb un cos perfecte i estant en forma. I jo ja m’estava
conscienciant que sortiria de casa amb 5 quilos més. Crec que ja
sabreu quin tipus de persona soc jo. Tot el dia a veure que agafo per
menjar. Espero no ser la única. :)
Després
va el meu germà gran. Es passa el dia sencer en pijama. Passa del
llit a la dutxa i de la dutxa al llit. Però sempre amb pijama. Ell
segueix pensant que no té cap sentit canviar-se de roba si no has de
sortir de casa. Però, escolta, per gustos colors.
Seguidament,
la germana mitjana. És tot al contrari al meu germà. Està tot el
dia canviant-se de roba i maquillant-se més que quan sortia de casa.
Crec que està aconseguint més nois ara per telèfon que quan
sortiem al carrer. Està feta un lligona.
I
com no, la maniàtica. Aquesta mai pot faltar en aquesta situació.
Es passa el dia desinfectant-se les mans i mira que no surt ni al
balcó. Si fos per ella, estaria a casa amb un tratge antivirus.
Sempre que arriben els pares de comprar o treballar ja està ella
recordant-li que es rentin les mans.
I
per últim però no menys important, el germà petit. És el que té
més sort de tots ja que pot sortir al carrer. A mi sempre m’han
dit que semblava més gran per l’edat que tenia i ara estic
desitjant semblar de 13 anys. Si fa falta em canvio la identitat.
Sort que ara pot sortir, perquè es passava el dia molestant. Passava
de tocar el timbal, a la trompeta i venia a molestar-te en cada
moment.
Hi
ha bastanta varietat en la meva familia, però tampoc s’està tan
malament amb ells. Al cap i a la fi, som de la familia i no els
canviaria per res.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada