dimecres, 29 d’abril del 2020

TIPUS DE PERSONES DURANT AQUEST CONFINAMENT, per Natàlia

Tots sabeu que la quarantena és un moment molt complicat per a una quantitat de gent, però d’altra
banda, n’hi ha que s’ho passa d’allò més bé. En aquest text us mostraré els tipus de persones durant
el confinament que segur que tothom coneix:
- EL MANIÀTIC: en primer lloc, tenim aquella persona que ja era molt neta de per si, però ara ho és el
doble. La gent que s’estan rentant les mans i la cara cada cinc minuts. A sobre quan van a comprar
menjar, en arribar a casa es renten tota la roba, es dutxen, netegen tots els paquets d’aliments i les
bosses.
- EL MANDRÓS: aquest és un clàssic. No ha fet res durant el confinament, només s’aixeca del llit per
anar a menjar i a fer les seves necessitats. N’hi ha que arriben a un extrem tan alt que ja ni es dutxen!
Segur que us preguntareu, que fan ells tot el dia al llit? La resposta és mot simple, “tik tok”. Per la gent
que no ho sap, és una aplicació que s’ha posat molt de moda i tracta de fer vídeos amb la veu en “off”.
Tothom està molt viciat.
- L’ESPORTISTA: estic segura que gent així només hi ha un 10%, però tothom té aquell amic o amiga
que es passa el dia fent exercici. No es cansa mai, fins i tot són capaços d’estar dues hores pujant i
baixant escales. Ja no en parlem de la gent que té un gimnàs a casa, que està tot el dia tancat en a
quella habitació i només fa que suar. D’això se’n diu tenir poca feina.
- EL CUINER: crec que una bona part de la població està intentant treure aquell do per la cuina que
moltes vegades acaba en fracàs. Clar, la gent es fixa en aquelles “influencers” que ho pinten tot tan
fácil, però en realitat això és un infern. La majoria són persones que no han cuinat mai, ni un ou ferrat,
i es pensen que amb cinc minuts es convertiran en Ferran Adrià, així que millor que es dediquin a fer
una altra cosa .
- EL NETFLIXER: aquest pot anar relacionat amb el segon que he descrit abans, ja que estan tot el
sant dia asseguts o estirats mirant una pantalla, en aquest cas per mirar sèries. Estan tan bojos que
són capaços de mirar-se en menys de vint-i-quatre hores, quatre sèries i dues pel·lícules.
- EL PASSOTA: sense dubte el “millor” de tots. Jo no ho entenc, fa tot el contrari del que el govern
diu. Un exemple seria: el govern obliga anar amb mascareta, només s’ha de sortir per coses
essencials… Aquesta persona el que fa és tot el contrari. En comptes d’anar amb mascareta,
va cada dia a esmorzar amb els seus amics, sense mascareta, i com més a prop de la persona
amb la que està, millor. Un drama de persona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada