APRENENTATGES D'AQUEST CONFINAMENT
Aquest temps de confinament he après moltes
coses:
- Valorar els meus amics i familiars, ja que
he estat més o menys tres mesos sense veure a cap persona del meu entorn, a
part dels meus pares, i m'ha ensenyat a pensar.
- He après també a ser més pacient amb els
meus pares, ja que he hagut d'estar cada dia a casa amb ells, que això no
m'havia passat mai.
- Una cosa que m'ha ajudat molt és a
organitzar-me, perquè abans, amb el tema deures ho tenia més planificat, ja que
anava a classe... en canvi ara, estan tot el dia a casa, m'ha hagut d'ordenar
bé les feines, organitzar-me per no fer-ho tot l'últim dia...
M'ha agradat les videoconferències, perquè
feia tant de temps que no veia als meus companys que quan vaig tenir l’ oportunitat
de fer-ho, em vaig sentir molt feliç. He tingut temps per fer molts menjars com
per exemple: galetes, pastissos, mones, i moltes altres coses més.
Jo crec que durant aquesta quarantena, he
agafat un hàbit, com una mena de rutina per organitzar-me, tindre temps per a
mi, per als estudis, per la família i els amics...
Al principi del confinament, estava molt
motivada per fer exercici, fins i tot hi havia dies que en feia però em cansava
molt ràpid. Després, a l'hora de sortir al carrer per córrer, també ho vaig
fer, però va ser les dues primeres setmanes i em vaig cansar. Aquesta ha sigut
una cosa que m'hagués agradat fer durant tot el confinament, però no ha sigut
possible.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada