dimarts, 2 de juny del 2020

Aprenentatges(Aleix Lligoña Jofré)




APRENENTATGES DEL CONFINAMENT

Aquests dies de confinament, no pensàvem pas que estaríem tant de temps tancats a casa, portem gairebé tres mesos. Però amesura que anàven passant els dies, jo ja m'anava acustumant això de fer classes virtuals, ara toca classe ara no...

Sincerament aquests dies he aprés alguna cosa. A part de les feines escolars, també he aprés a que no sempre has d'estar hores i hores jugant o treballant davant d'una pantalla, ja que el cos et demana que et moguis una mica, que llegeixis, que escriguis...També li he donat molt de valor poder sortir al carrer amb el meus amics, ja que feia uns 2 mesos que no podiem, ja que estava prohibit.També he apres a  no posarme tan nerviós quan em graven o em gravo, i això és degut a que hem agut de fer molts vídeos, i sincerament això m'ha anat la mar de bé per perdre una mica els nervis quan em graven.

Una de les coses que m'ha agradat més, és que els deures els fem quan volem, i no els hem de fer en hores determinades.I les classes només serveixen per aclarir dubtes. També m'he pogut programar el calendari de deures al meu gust, i això em dona llibertat.

El que seguiré fent a partir d'ara(quan s'acavi el cole), serà  jugar a basquet, i anar a còrrer uns 20 km, això diariament, ja que així no perdo la forma física i no perdo el rendiment. No tot serà esport, també tindre un parell d'hores per jugar i llegir una mica.

Una de les coses que hauria fet, és anar a entrenar amb el companys o ni que sigui entrenar sol, ja que sinó qua torni no m'enrecordaré de tirar a canasta. Una altra cosa que hauria fet, és anar a Bath, ja que l'any que vaig anar a Inglaterra, m'ho vaig passar molt bé i vaig apendre molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada