dijous, 4 de juny del 2020

Aprenentatges de confinament

APRENANTATGES D'AQUEST CONFINAMENT:

 Ningú s'hagués cregut que aquest any el passariem així, confinats a casa, durant aquests darrers tres     mesos hi ha hagut temps de fer de tot, i com no, d'apendre coses que sempre deiem que no teniem   temps, o eren massa llargues per poder fer-les i haviem d'anar a altres llocs més importants a fer   exercici o alguna  extraescolar i entre tot no es podia fer. Però gràcies a aquest confinament he tingut   temps de fer tot això, i en algunes estones que m'avorria o bé no savia que fer, he aprofitat i m'he   posat a fer aquest tipus de coses, i ara us en explicaré unes quantes coses que he fet i activitats que   m'han agradat:

-He après, que no tot l'esport s'ha de fer a fora de casa, sinó que els exercicis que feiem de normal, o   les rutines que anavem a fer als gimnasos, es poden fer a casa, simulant l'entorn o bé canviant el   material que feiem servir per material que tenim per casa, per exemple en comptes de fer peses amb 
 ferros, es poden canviar per garrafes d'aigua, o rutines que es feien a l'aire lliure, canviar-les per   rutines que es poden fer a casa tranquilament i que s'acaba fent el mateix resultat.

-El que també he après és a fer servir l'ordinador amb molta més fluidesa, si avans em costava una   mica el fet d'escriure ràpid, ara ho puc fer bé i sense anar mirant tota l'estona les tecles per saber on   són.

Com l'he passat: La veritat, passar el confinament sense sortir de casa, al principi em va costar una mica, però quan vaig començar a fer feina seguint una pauta em ser molt més amè, i jo seguiria fent la feina d'aquesta manera.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada