El meu confinament
En aquest temps la manera de estudi ha estat bastat diferent
a la que estàvem acostumats, ja que no podíem assistir a classes, així que es
va optar per que els professors manessin la feina per Mail i després els
alumnes li adjuntessin en un correu.
En aquest temps em après bastants valors important per el
nostre dia a dia, com ja podia ser la responsabilitat, ja que si volem sortir
el carrer hem de sortir amb mascareta, ja que si per una casualitat en
infectem, podem fer molt de mal a altres persones del nostre costat.
Un altre valor es el de organització, ja que si em de anar a
un parell o tres llocs intentarem organitzar-nos per no fer una ruta llarga i
passar més temps del necessari fora de casa. Una altre exemple de organització
és amb els deures, ja que t’has de crear uns petits horaris de feina i oci per
tal de que l’últim dia no hagis de fer tota la feina.
Aquest confinament ens a fet gaudir de moments en família que
segurament si no hagués sigut en aquestes situacions no haguessin passat mai. O
sense voler has descobert que allò que no era important però ara es una cosa
que t’agrada fer, i ara que estàs a casa i ho tens a mà pots fer-ho.
Jo seguiré tot l’estiu amb unes rutines d’espot, oci i treball que m’he creat, ja que ara em sento còmode fen-ho d’aquesta manera.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada