El que m'ha agradat més es que en general me pogut programar el meu horari al meu gust i no el que em manin la escola o les activitats extraescolars i he pogut dormir mes hores de lo habitual cosa que jo disfruto molt i fa que em senti millor i mes descansat durant el dia.
El que seguire fent ara es sortir en bici sovint que es una cosa que fen-ho regularment es podría dir que ho vaig descobrir quan va començar el desconfinament i m'ha encantat i fa que et sentis millor amb tu mateix.
Durant la quarentena m'hauria agradat poder jugar a bàsquet en una cistella gran i en condicions i també poder quedar amb amics pero esclar quedar amb amics en plena quarentena es ilegal obviament i jugar a bàsquet també perque es clar si jo jugo a bàsquet moltres altres persones també voldrien i ens ajuntariem varios en una pista i hi hauria risc de contagi obviament.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada