dimarts, 2 de juny del 2020

EL POSITIU DEL CONFINAMENT : ADRIÀ PIÑOL

Els aprenentatges d'aquest confinament han estat que molts ens hem adonat que gràcies a sortir al carrer per quedar amb els nostres familiars i amics fa que ens sentim millor i ens trobem millor amb naltres mateixos amb un millor estat d'anim i també ens hem adonat amb quines persones les necesitem dia a dia i quines ens sobren en la nostra vida quotidiana.

El que m'ha agradat més es que en general me pogut programar el meu horari al meu gust i no el que em manin la escola o les activitats extraescolars i he pogut dormir mes hores de lo habitual cosa que jo disfruto molt i fa que em senti millor i mes descansat durant el dia.

El que seguire fent ara es sortir en bici sovint que es una cosa que fen-ho regularment es podría dir que ho vaig descobrir quan va començar el desconfinament i m'ha encantat i fa que et sentis millor amb tu mateix.

Durant la quarentena m'hauria agradat poder jugar a bàsquet en una cistella gran i en condicions i també poder quedar amb amics pero esclar quedar amb amics en plena quarentena es ilegal obviament i jugar a bàsquet també perque es clar si jo jugo a bàsquet moltres altres persones també voldrien i ens ajuntariem varios en una pista i hi hauria risc de contagi obviament.


Cómo sobrellevar con los niños el confinamiento por el coronavirus ...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada