MESOS FORA DE LA NORMALITAT
Durant aquests gairebé 3 mesos que portem a casa hem pogut fer classe online. Tot i que ningú hauria pogut pensar que haguéssim arribat en aquests punts les classes online han estat força bé per intentar seguir una mica el temari escolar.
Hem aprés a treballar desde casa de veritat. Hem millorat la nostra paciència ja que estàvem cada dia i seguim pensant que en quin moment arribarà la vacuna per aquest virus. Estar tancat dins de casa durant molt de temps és molt difícil d’assimilar-ho pero ens hem comportat molt bé des de nens petits fins a persones grans.
Una de les coses que m’ha agradat més ha sigut fer les videotrucades ja que hem pogut comprovar que tots estem en perfecte estat i sobre veure-ns entre nosaltres.
Quan tot això passi ens podrem retrobar de veritat amb els amics ja siguin del cole o d’un altre lloc i passar un magnífic temps tots junts després de tant de temps sense veure-ns.
Crec que a tots ens hauria agradat sortir de casa i anar una estona amb els amics o anar de compres i coses així que sovint ens agrada a tots fer.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada